Kasutajanimi:
Parool:
» Registreeri
» Unustasid parooli
Kasutajaid online: 0
Külastajaid online: 10
BarProfi keskus avatud E-R 13:00-17:00
Registreeritud kasutajaid: 5 552
Kodulehe külastusi: 2 130 339
Lehtede vaatamisi: 13 406 406
Alates oktoober 2007
   Esmaspäev
Tähelepanu!   Tegemist on alkoholi kohta infot sisaldava kodulehega.   Alkohol võib kahjustada Teie tervist!

Naljanurk

       Naljanurk
Aja valikud: Kategooria valikud: Lisavalikud:
Esimesele lehele  Eelmisele lehele 12345   Järgmisele lehele  Viimasele lehele  

Isegi kosmoses kasutatakse kontakti saavutamiseks alkoholi...
07.02.2011 16:32:42
Vaatamisi: 5 198
Autor: BarProf
Seekord pakume vaatamiseks järjekordset andekat Heinekeni telereklaami, kus toimub kosmose avastusretk teisele planeedile. Käesolev reklaam valiti 2010 aasta parimaks Heinekeni reklaamiks! Reklaami sisuks on taaskordne inimkonna katse leida elu teiselt planeedilt. Selleks saadetakse maa pealt uuele planeedile robot kes peaks uurima planeeti ja selle asukaid. Misjoon sujub ideaalselt ja robot suudetakse toimetada veatult soovitud kohta. Programmeerijad on aga robotile andnud üsna kentsaka ülesande kohalike asukatega kontakti saamiseks.  Edasi...

Eksitava kõlaga tootenimi, mis tekitab valesid ootuseid!
04.02.2011 16:20:05
Vaatamisi: 5 767
Autor: BarProf
Iga naine unistab kohtamisest, kus mees tuleb lilledega ukse taha ning tutvub esimest korda tulevase äiapapaga. Paljud mehed unistavad aga sellest, et õhtu lõppeks hea seksiga. Järgnevas reklaamis ilmub poiss lilledega tüdruksõbra ukse taha ning kohtab tüdruku isa. Üllatus on suur, kui viimane küsib poisilt "Do you want a dick inside her?"  Edasi...

Õlle andekas kasutamine võib muuta iga töö huvitavaks!
25.01.2011 19:34:07
Vaatamisi: 4 594
Autor: BarProf
Järnevalt siis üks humoorikas õllereklaam sellest kuidas on võimalik lifti kasutada lisaks tavapärasele üles-alla sõitmisele. Huvitav lahendus siis liftioperaatorite poolt, kes saavad ise maagilise lifti tööd kontrollida vastavalt oma soovidele ja eesmärkidele. Kas seda just ise järgi proovima hakata on mõtet, jääb igaühe enda otsustada aga idee on kindlasti väga andekas ja tasub vaatamist.  Edasi...

Talendijaht Heinekeni moodi...
20.01.2011 20:20:50
Vaatamisi: 5 176
Autor: BarProf
Järgnevas reklaamis on Heinekeni õlu ära kasutanud maailma ühe menukama ja kuulsama saate "Talendijaht" väikest paroodiat oma toodete reklaamimiseks. Loo moraalina on näha, et meeste tähelepanu püüdmiseks piisab vaid õlle mainimisest.  Edasi...

Välimuse järgi eelduste tegemine võib piinlikuks osutuda!
21.12.2010 19:28:33
Vaatamisi: 4 699
Autor: BarProf-Sven
Järjekordne meeleolukas reklaam, mis näitab ilmekalt, et välimuse järgi eelduste tegemine ja vastavalt sellele käitumine võib vägagi piinlikuks osutuda. Reklaamklipi peategelasel õnnestub rõõmsalt samasse ämbrisse astuda lausa kaks korda järjest.  Edasi...

Head asjad juhtuvad nendega, kes oskavad oodata!
02.12.2010 21:40:27
Vaatamisi: 6 033
Autor: BarProf-Sven
Meeleolukas ja kujunduslikult hästi valmistatud reklaam, mis tõestab ilmekalt, et mõned asjad on ootamist väärt. Sobilik vaadata kõigile neile, kes kärsitult päkapikusid ootavad ja ei jõua kuidagi neid ära oodata. Sellest reklaamist saate näha kui kaua mõned on pidanud ootama, et saada seda ühte ja ainust ning eriti just meestele ootamisväärset värskendavat sõõmu. Õpetlik klipp neile, kes tahavad, et kõik asjad elus väga kiiresti juhtuks. Tuleb välja, et vahest on teatud asjad ootamist väärt ...  Edasi...

Kuidas osavalt hädavalega hakkama saada ...
18.11.2010 20:58:24
Vaatamisi: 5 606
Autor: BarProf-Sven
Mehed - kui Teil on plaanis salaja baari külastada, siis leiate siit muheda õppetunni, kuidas kaaslase kontrolliva telefonikõne korral olukorrast osavalt välja tulla. Hindamatu väärtusega on kogu loos muidugi sõbrad, kes olukorrast koheselt aru saavad ja osavalt kaasa mängivad. Riukalik olukord on reklaamis osavalt seotud alkohoolse toote kaubamärgi reklaamimisega, mis lisab tänu muhedale storyle kaubamärgile laheda kelmika imago, mis sobib väga hästi tootemargi enda imagoga. Igatahes järjekordne huvitav lahendus toote reklaamimiseks läbi huumoriprisma.  Edasi...

Kuidas naised saaksid ära kasutada meeste kirge õlle vastu!
09.11.2010 22:16:26
Vaatamisi: 6 122
Autor: BarProf-Sven
No nii Naised, väike lõbus vahepala õllereklaami näol ka Teile, mis näitab, et meeste õllearmastuse vastu ei tule alati võidelda, vaid seda saab väga edukalt ka ära kasutada. Reklaamis kohtuvad kaks kogenud naisterahvast, kes vahetavad omavahel kogemusi õlle kasutamisest meeste treeningvahendina. Kuidas see neil välja kukub, saate juba ise vaadata ja otsustada, kas siit oleks ka midagi endale õpetuseks meelde jätta või mitte. Igatahes nagu alati, väike lõbus vahepala igapäevasesse argiellu, millest võib leida midagi õpetliku.  Edasi...

Mis võib juhtuda kui õllenaudingu ootus tähelepanu hajutab...
03.11.2010 16:36:57
Vaatamisi: 5 742
viimane: 04.11.2010 13:56:44
Autor: BarProf-Sven
Nauditavalt muhe õllereklaam kus on humorikalt välja toodud meeste nõrkus õlle vastu ja sellega kaasneda võivad ohud kui külma õlle nägemine kõik muud meeleelundid hetkeks välja lülitab. Reklaami peategelane on kõige tavalisem endaga rahulolev mees kellele tundub, et maailm on kõige ilusam paik, kuna tema on olemas. Loomulikult sekkub kogu loosse hea külm õlu, mis köidab peategelase kogu tähelepanu. Lugu lõppeb nagu alati meeleoluka püandiga, mille lõpuks on näha, kui palju esialgsest enesega rahulolust on alles jäänud.  Edasi...

Õlu või naised - mõne jaoks väga lihtne valik ...
20.10.2010 13:36:10
Vaatamisi: 5 963
viimane: 22.10.2010 12:45:51
Autor: BarProf-Sven
Järjekordne meeleolukas õllereklaam kus toote headuse esile toomiseks on kasutatud kuulsat filminäitlejat Jennifer Anistoni. Lugu on armsalt romantiline ja nagu alati lõbusa püandiga lõpus. Reklaamis toodud olukorra abivalmis peategelane on pandud lihtsa valiku ette, milles igal mehel arvatavasti ei jätkuks sama palju meelekindlust. Aga samas, mine sa tea, kaalul on ei rohkem ega vähem kui mõnusalt kosutav õlu ja reklaami vaadates on võimalik näha, kuidas loo peategelane olukorra lahendab. Kuidas sina sarnases olukorras käituksid?  Edasi...

Aja valikud: Kategooria valikud: Lisavalikud:
Esimesele lehele  Eelmisele lehele 12345   Järgmisele lehele  Viimasele lehele  


 Soovid baarialase infoga kursis olla Facebookis?  -  Vajuta "Meeldib" ja meie teeme ülejäänu!

Back Back
© 2007-2014. Kõik õigused kaitstud. Info kasutamine lubatud ainult koos viitava lingiga www.barprof.ee kodulehele!
      BarProf OÜ     tel. 56 501 701     info(ät)barprof.ee  
Poppworks OÜ
Prindi Saada sõbrale Otsi